вторник, 27 февраля 2018 г.

ТЕМАТИЧНИЙ КОМПЛЕКС "СІМ'Я, МІЙ ДІМ І МЕБЛІ В НІМ"

Сьогодні я з великою радістю презентую педагогам та батькам Тематичний комплекс на тему "Сім'я, мій дім і меблі в нім" українською мовою!
Вважаю цю тему однією з важливих в розвитку дитини, а подію створення подібного матеріалу важливою в житті багатьох батьків, які хотіли б розвивати своїх дітей рідною українською мовою. Комплект розраховано на дітей як дошкільного, так і молодшого шкільного віку.
Комплект такого типу презентується ВПЕРШЕ на просторах інтернету, оскільки на превеликий жаль в Україні ще дуже мало педагогів відкито готових ділитися власним досвідом. А скільки матусь, вихователів та вчителів цього справді потребують!
Основні розділи тематичного комплексу:
Тематичний комплект ігор та завдань на тему "Сім'я" з іграми та завданнями.


- Шаблони для пластилінових, гудзикових аплікацій або малювання пальчиками;
- Гра "Високий - низький". Сортування по висоті;
- Гра "Товстий - тонкий". Сортування по товщині;
- Шаблони з графомоторними вправами для розвитку дрібної моторики руки та підготовки до письма; 
- Гра "Знайди тінь членів родини".
- Гра на розвиток уважності, зорового сприйняття та рахункових навичків; 
- Картки для ігор з прищіпками — перший звук у слові;
- Пазли — розрізалки "Щаслива сім'я";
- Логічна гра "Хто зайвий?";
- Логічна гра на складання послідовностей "А далі?";
- Аплікація "Сім'я";
- Заняття - бесіда за малюнком "Сім'я за столом"
та інш.

Вартість окремо від комплексу 80 грн.

Пальчиковий та настільний театр "Моя сім'я" з 6 пальчиковими ляльками, декорацією для настільного театра та картотекою з 20 пальчиковими іграми для розігрування театру. Більш детальний опис матеріалу за посиланням.


 Вартість окремо від комплексу 45 грн.

Дидактичні картки "Сім'я" з пізнавальною інформацією про членів родини, про ступені сімейного зв'язку + загадки, віршики, прислів'я та приказки про кожного члена родини.


Вартість окремо від комплексу 30 грн.

Дидактична гра-лото "Лінія життя людини" знайомить дитину з етапами вікового розвитку людини, формує уявлення про представників різної статі, змін у зовнішності з віком, чим люди можуть відрізнятися один від одного, знайомить з гендерними відмінностями. 


 Матеріал містить готові сценарії 5 основних ігор на основі гри-лото:
"Лінія життя людини"
"Світ людей"
"Які бувають люди?"
"Поговоримо про вік людини"
"Хлопчики чи дівчатка?"

Вартість гри окремо від комплекту 35 грн. 

Дидактичний матеріал "Родинне дерево" познайомить дитину з генеалогією власної сім'ї, містить цікаву інформацію для проведення бесід та створення дитиною родинного дерева. Матеріал успішно може бути використано для створення портфоліо дошкільника або молодшого школяра.
Більш детальний опис матеріалу за посиланням.


- Готовий шаблон родинного дерева для вклеювання фото членів сім'ї дитини;
- Шаблон дерева з наклейками членів сім'ї для створення власного родинного дерева;
- Супровідна інформація для бесід з дітьми, історичні відомості та етапи створення родинного дерева.

Вартість матеріалу окремо від комплекту 30 грн. 

Мовленнєві ігри "Сім'я. Родинні стосунки" допоможуть дитині збагатити словниковий запас та лексику з теми. Більш детальний опис матеріалу за посиланням.


Вартість матеріалу окремо від комплекту 40 грн. 

Тематичний комплект ігор та завдань на тему "Дім. Квартира. Меблі" з іграми та завданнями.


- Шаблони для пластилінових, гудзикових аплікацій або малювання пальчиками;
- Гра "Мал малий менше". Сортування за розміром;
- Шаблони з графомоторними вправами для розвитку дрібної моторики руки та підготовки до письма; 
- Гра "Які бувають будинки? Знайди тіні".
- Гра "Що було раніше, що тепер? Порівняй будинки"
- Гра на розвиток уважності, зорового сприйняття "Знайди відмінності в кімнаті"; 
- Картки для ігор з прищіпками "Порахуй кількість поверхів та назви будинок"— рахунок від 1 до 10;
- Гра на розвиток уважності, зорового сприйняття та рахункових навичків "Знайди меблі та порахуй"; 
- Пазли для кольоросприйняття — розрізалки "Підбери ключик до будиночка";
- Логічна гра "Що зайве?";
- Логічна гра на складання послідовностей "А далі?";
- Аплікація "Мій дім";
та інш.

Вартість окремо від комплексу 80 грн.

Дім - розкладка для сюжетно-рольових ігор, ігор з пальчиковими ляльками або паперовими. 


Вартість окремо від комплексу 30 грн.

Мовленнєві ігри "Дім, його частини. Мебелі" допоможуть дитині збагатити словниковий запас та лексику з теми. Більш детальний опис матеріалу за посиланням.


Вартість окремо від комплексу 40 грн.

Демонстраційні або флеш-картки (Шичіда) на тему "Меблі" (з назвами картинок) для бесід, описів меблів та сюжетно-рольових ігор на тему "Магазин меблів", "Моя квартира" і т.інш.

Вартість окремо від комплексу 30 грн.

Придбати тематичний комплекс у форматі PDF

325 грн.

Можна також придбати любу частину комплексу окремо!!!


Для оплати матеріалів
пишіть мені на адресу filo_irina @ ukr.net (убрать пробелы)

РОЗВИТОК ДИТИНИ - НАЙКРАЩІЙ ДЛЯ НЬОГО ПОДАРУНОК!

2 комментария:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...