вторник, 13 февраля 2018 г.

Пальчиковий та настільний театр "МОЯ СІМ'Я"

Хочу порадувати українських колег та їх малят пальчиковим та настільним театром "МОЯ СІМ'Я"
Матеріалу на тему "Сім'я" вже є досить багато в моєму блозі та в блогах моїх колег, але так мало матеріалу, щоб реалізувати театралізовану діяльність! Тому, вирішила зробити цей матеріал та сподіваюсь, що герої театру обов'язково сподобаються вашим малюкам! 

Склад комплекту:
- 6 пальчикових ляльок (бабуся, дідусь, тато, мама, донька, син);
- декорація квартири для настільного театру;
- 20 пальчикових ігор до театру.

Бажаю вашим діткам успіхів у навчанні! 

Вартість матеріалу 

35 грн 

у форматі PDF
 
Для оплати картотеки або комплекту пишіть filo_irina @ ukr.net (убрать пробелы)

УСІ МАТЕРІАЛИ ВИ ОТРИМУЄТЕ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ!

УСІ МАТЕРІАЛИ БЛОГУ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ



© 2018. ПЕРЕПРОДАЖА, КОПИРОВАНИЕ И ВОСПРОИЗВЕДЕНИЕ любой части материала любыми способами ЗАПРЕЩЕНО!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...