суббота, 9 ноября 2024 г.

Методика Монтессорі. ОСІНЬ. ГЕОМЕТРИЧНІ ПАЗЛИ

 В цьому пості продовжую ділитися розвиваючими матеріалами з розділу "Методика Монтессорі". Це збірка ігрових завдань для ознайомлення з геометричними фігурами, розвитку дрібної моторики та зорового сприйняття Методика Монтессорі. Осінь. Геометричні пазли

    Ігрові завдання представляють собою набір із 8 карток з геометричними фігурами-фрагментами пазлів (круг, овал, трикутник, квадрат, прямокутник, ромб, трапеція, п'ятикутник) та із 8 картинок-основ для викладання на них геометричних пазлів. Можна починати заняття з 2-3-х річного віку, поступово ускладнюючи завдання. Велика кількість яскавих малюнків також сприятиме розвитку словникового запасу дитини та підтримає любов до природи й цікавість до навчання.
Зміст матеріалу:
- опис матеріалу;
- мета (пряма і непряма);
- презентація матеріалу.

Методика Монтессори. ОСЕНЬ. ГЕОМЕТРИЧЕСКИЕ ПАЗЛЫ

 В этом посте продолжаю делиться развивающими материалами из раздела "Методика Монтессори". Это сборник игровых заданий для работы с формой предметов, развития мелкой моторики и зрительного восприятия - Методика Монтессори. Осень. Геометрические пазлы.

    Игровые задания представляют собой набор из 8 карточек с геометрическими фигурами-фрагментами пазлов (круг, овал, треугольник, квадрат, прямоугольник, ромб, трапеция, пятиугольник) и 8 картинок-основ для выкладывания на них геометрических фигур-фрагментов.
Можно начать занятия с 2-3-х летнего возраста, постепенно усложняя задания. Множество ярких картинок в предложенных игровых заданиях также будут способствовать развитию словарного запаса ребенка и поддержат интерес к обучению и любовь к природе.
Содержание материала: 
- описание игры; 
- цель (прямая, непрямая); 
- презентация материала; 
- карточки для игры. 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...