суббота, 18 мая 2024 г.

Дидактичні картки "КОЛЬОРИ В ЗАВДАННЯХ, ВІРШАХ ТА ТВОРАХ МИСТЕЦТВА"

 Пропоную цікавий матеріал для педагогів та батьків з вивчення кольору та його відтінків та наповнюю розділ "Образотворче мистецтво". Матеріал представляє собою дидактичні картки "Кольори в завданнях, віршах та творах мистецтва". 
    Дидактичні картки дуже багатофункціональні, бо дозволяють значно урізноманітнити заняття з образотворчого мистецтва з малюками, прилучити дітей до світу прекрасного. 
    Дидактичний набір карток призначений для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, який у формі гри познайомить їх з основними та похідними кольорами. 
    Посібник включає 20 односторонніх або 10 двосторонніх кольорових карток зручного формату з заокругленими кутиками.

Демонстраційно-ігровий комплект "КОЛІР В КАРТИНАХ ХУДОЖНИКІВ"

    Продовжую ділитися з педагогами та батьками матеріалами на тему "Образотворче мистецтво". Матеріал представляє собою демонстраційно-ігровий комплект "Колір в картинах художників". 
    Демонстраційний комплект складається з 10 плакатів з 60 репродукціями картин українських та всесвітньо відомих художників. Кожен плакат містить назву кольору та шість картин з відтінками цього кольору. Всі шедеври образотворчого мистецтва підписані, що дуже зручно під час демонстрації чи розмови з дітьми. 
    Набір можна використовувати в ігровій діяльності для гри в образотворче лото. Лото призначене для розвитку уваги, пам’яті, допоможе дитині познайомитися з відомими художниками та їх шедеврами живопису, навчитися сортувати картини-твори живопису за кольорами та навпаки. 
    Демонстраційно-ігровий комплект розроблений для дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.

воскресенье, 12 мая 2024 г.

Математичні пазли "ДЕРЕВА". Рахунок від 1 до 10

    Продовжую ділитися з педагогами та батьками матеріалами на тему "Дерева" та пропоную гру для збагачення математичного та моторного досвіду дитини - Математичні пазли "Дерева. Рахунок від 1 до 10".  
    Гра достатньо багатофункціональна тому, що розвиває математичні здібності дитини, вчить сприймати 
частину та ціле, вчить орієнтуватися в просторі, розвиває пізнавальні здібності при вивченні живого світу природи - дерев, любов до природи. Також гра розвиває дрібну моторику руки, логічне мислення, вчить прямому та зворотньому рахунку.

Математические пазлы "ДЕРЕВЬЯ". Счёт от 1 до 10

 Продолжаю делиться материалами на тему "Деревья".
Представляю вам игру для обогащения математического и моторного опыта ребёнка - Математические пазлы "Деревья. Счёт от 1 до 10"

    Игра достаточно многофункциональна, потому что развивает многие способности ребёнка, учит воспринимать часть и целое, учит ориентации в пространстве, развивает интерес и любовь к природе - представителям мира флоры. Также игра развивает моторику руки, логическое мышление, учит прямому и обратному счёту.

понедельник, 6 мая 2024 г.

Методика Монтессорі. ВЕСНА В МИСТЕЦТВІ ХУДОЖНИКІВ СВІТУ

 В цьому пості продовжую ділитися розвиваючими матеріалами з розділу "Методика Монтессорі". 

    Набір "Методика Монтессорі. Весна в мистецтві художників світу" познайомить дитину з найкращими творами відомих українських художників та митців світу на тему "Весна".     Мета - розвиток візуального сприйняття кольорів, уважності та образного мислення, розширення словникового запасу. Паралельно відбувається підготовка до образотворчої діяльності та розвиток естетичного сприйняття.

Набір містить 3 гри: вивчення та розгляд картин художників, пазли, гра "Знайди та покажи"

Набір включає: 
- 16 карток із зображенням картин відомих художників світу та України
- 16 розрізних карток (пазлів з трьох частин)
- 16 карток "Знайди та покажи"

Методика Монтессорі. Смужки для вирізання "Весна"

 В цьому пості продовжую ділитися розвиваючими матеріалами з розділу "Методика Монтессорі". 

Це збірка ігрових завдань для розвитку дрібної моторики та підготовки руки до письма Методика Монтессорі. Смужки для вирізання "Весна". Учимося працювати з ножицями та різати папір!

    Ігрові завдання представляють собою набір смужок для розрізання паперу ножицями. Використання ножиць — це чудовий спосіб для розвитку моторики руки, а для точного та акуратного вирізання потрібно багато координації і уваги. Процес вирізання також допомагає розвивати терпіння й наполегливість дитини, бо потрібно навчитись різати точно по заданій лінії. Можна починати заняття з 2-3-х річного віку, поступово ускладнюючи завдання. Велика кількість яскавих малюнків також сприятиме розвитку словникового запасу дитини та підтримає любов до природи й цікавість до навчання.

Набір включає: 36 смужок і квадратів для вирізання з арибутами весни
7 вузьких смужок для різання 1-2 махами ножиць
17 смужок для різання по прямій лінії, кривих та ламаних ліній
8 квадратів для різання геометричних форм
4 квадрати для різання в круговій та квадратній спіралі

воскресенье, 28 апреля 2024 г.

КАРТОТЕКА ДИДАКТИЧНИХ ТА РУХЛИВИХ ІГОР "ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ" Середній і старший вік

 Пропоную вихователям і педагогам ще одну збірку матеріалу для формування  вміння дітей дошкільного віку орієнтуватись у просторі. Також продовжую наповнення рубрики "Інклюзія" на сайті. В цьому пості друга збірка з цієї серії Картотека дидактичних та рухливих ігор "Орієнтування у просторі" для дітей середнього і старшого дошкільного віку. 

Ранній і молодший вік тут>>>>>

    Метою створення картотеки є:
-  активізація розумових процесів дітей;
розвиток у дитини процесів сприйняття та уявлень про предмети і явища навколишнього світу, уявлень про просторові властивості предметів;
- вчити дитину розрізняюти сприймання величини, форми, об’ємності й віддалення предметів, в тому числі під час руху;
- дати дітям знання про сенсорні еталони та вправляти дітей у їх використанні;
- вчити застосовувати отримані сенсорні знання в усіх сферах життєдіяльності.
допомога спеціалістам в роботі з дітьми з ООП.

    Картотеку рекомендовано використовувати під час групових та індивідуальних занять, ранкових зустрічей, в коррекційній роботі.

КАРТОТЕКА ДИДАКТИЧНИХ ТА РУХЛИВИХ ІГОР "ОРІЄНТУВАННЯ У ПРОСТОРІ" Ранній і молодший вік

 Презентую вихователям і педагогам нову збірку матеріалу для формування  вміння дітей дошкільного віку орієнтуватись у просторі. Також продовжую наповнення рубрики "Інклюзія" на сайті. В цьому пості перша збірка з цієї серії Картотека дидактичних та рухливих ігор "Орієнтування у просторі" для дітей раннього і молодшого дошкільного віку. 

Середній і старший вік тут>>>>>

    Метою створення картотеки є:
-  активізація розумових процесів дітей;
розвиток у дитини процесів сприйняття та уявлень про предмети і явища навколишнього світу, уявлень про просторові властивості предметів;
- вчити дитину розрізняюти сприймання величини, форми, об’ємності й віддалення предметів, в тому числі під час руху;
- дати дітям знання про сенсорні еталони та вправляти дітей у їх використанні;
- вчити застосовувати отримані сенсорні знання в усіх сферах життєдіяльності.
допомога спеціалістам в роботі з дітьми з ООП.

    Картотеку рекомендовано використовувати під час групових та індивідуальних занять, ранкових зустрічей, в коррекційній роботі.

среда, 17 апреля 2024 г.

Моторика. Грамота.Чтение. ИЗУЧЕНИЕ БУКВ "ЭКОЛОГИЯ ЗЕМЛИ"

 Продолжаю делиться материалами на тему "Экология", которая является сейчас активной в блоге. Представляю вам игру для обогащения экологического, моторного опыта ребёнка, а также развития грамоты и чтения - Экологическую игру "Изучение букв. Экология Земли"

    Игра достаточно многофункциональна, потому что развивает экологическую культуру ребёнка, познавательные способности, учит грамоте и чтениюориентации в пространстве.  Также игра развивает моторику руки, логическое мышление, память.

Моторика.Грамота.Читання. ВИВЧАЄМО ЛІТЕРИ "ЕКОЛОГІЯ ЗЕМЛІ"

 В цьому пості ділюся з педагогами та батьками матеріалами на тему "Екологія", яка зараз активна в блозі. Представляю вам гру для збагачення екологічного, моторного досвіду дитини, а також елементів грамоти та читання - Екологічна гра «Вивчаємо літери Екологія Землі».  

     Гра є досить багатофункціональною, оскільки розвиває екологічну культуру дитини, пізнавальні та читацькі здібності, вчить орієнтації в просторі. Гра також розвиває моторні навички, логічне мислення, пам'ять.

Завдання з шаблонами:
1. Розгляньте з дитиною шаблон, обговоріть, яка літера на ньому зображено, який малюнок, прочитайте завдання.
2. Запропонуйте дитині провести по контуру літери пальчиком.
3. Запропонуйте повторити контур літери пальчиком в повітрі.
4.Запропонуйте викласти літеру камінцями, помпонами, ґудзиками, кришечками, пластиліном.
5. Запропонуйте назвати слова, які починаються (закінчуються) на звук позначений літерою.
6. Запрпонуйте дитині віднайди в словах літеру. 
7. Запропонуйте прочитай слова.

понедельник, 8 апреля 2024 г.

КАРТОТЕКА ІГОР ТА ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ СМАКОВОГО І НЮХОВОГО СПРИЙНЯТТЯ

  Продовжую наповнення рубрики "Інклюзія" на сайті. Презентую вихователям і педагогам нову збірку матеріалу для формування  уявлень  про  зовнішні  властивості  предметів, а саме розвитку смакового і нюхового сприйняття дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. В цьому пості третя збірка з цієї серії Картотека дидактичних ігор та вправ для розвитку смакового та нюхового сприйняття. 

    Метою створення картотеки є:
-  активізація розумових процесів дітей;
розвиток у дитини процесів сприйняття та уявлень про предмети і явища навколишнього світу, уявлень про зовнішні властивості предметів: їхні запахи, смаки тощо;
- навчити дітей засобів  обстеження  предметів,  об’єктів,  людей,  порівнювати їх між собою;
- дати дітям знання про сенсорні еталони та вправляти дітей у їх використанні;
- вчити застосовувати отримані сенсорні знання в усіх сферах життєдіяльності.
допомога спеціалістам в роботі з дітьми з ООП.

    Картотеку рекомендовано використовувати під час групових та індивідуальних занять, ранкових зустрічей, в коррекційній роботі.

Гра на липучках "ТІНЬОВЕ ЛОТО КОСМОС"

 Сьогодні представляю дидактичну гру, яка допоможе вашій дитині не тільки розвинути логічне та асоціативне мислення, а й візуальне сприйняття, пам'ять, розвине інтерес до теми "Космос" - Гра на липучках "Тіньове лото Космос".Правила гри:     Основне правило гри "Тіньове лото" - зібрати на великих картках картинки, які відповідають один одному за принципом "картинка - тінь", методом "накладання". У лото вибір карток базується на візуальній асоціації. 

    Всі картки поєднуються однією темою - "Космос". 

Игра на липучках "ТЕНЕВОЕ ЛОТО КОСМОС"

 В блоге ежегодно стартовала тема "Космос", поэтому я продолжаю делиться материалами на эту тему. На тему "Космос. Земля. Вода" я также размещаю материалы в социальных сетях, в нашей группе "Тематические материалы для детей" (Вконтакте) и "Тематические материалы для детей" (Фейсбук). Материалы размещаем на украинском, русском, английском языках. Поэтому, если для ваших занятий с детьми эта тема актуальна, присоединяйтесь, буду рада вам помочь!

    Сегодня, я представляю игру, которая поможет вашему ребёнку не только развить логическое и ассоциативное мышление, но и зрительное восприятие, память, вызовет к теме интерес - Игра на липучках "Теневое лото Космос". 

Правила игры:

    Основное правило игры "Теневое лото— собрать на больших шаблонах картинки, которые подходят друг другу по принципу "картинка - её тень", методом "накладывания", можно использовать липучки. В лото подбор карточек происходит на основе зрительной ассоциации. 
    Все карточки объединены одной темой – «Космос». 
Как изготовить:
Для игры в лото, необходимо распечатать листы с картинками, листы с тенями и листы с фрагментами для "накладывания" на плотной бумаге, заламинировать. 

среда, 3 апреля 2024 г.

Дидактична гра з прищіпками "ВЕСНЯНІ ЛАТОЧКИ"

 Продовжую ділитися матеріалами в межах активної теми блогу "Весна", пропоную дидактичну гру з прищіпками - "Весняні латочки".

Ця яскрава гра допоможе вашій дитині:
  • розвинути сенсорні здібності та зорове сприйняття;
  • розвинути увагу, спостережливість та посидючисть;
  • розвинути дрібну моторику руки.

Правила гри: Вирізати картки з латочками та фрагментами з латочками. Завдання дитини - розглянути уважно частину картки з візерунком латочки та знайти потрібну частину (фрагмент) латочки, прикріпити до неї прищіпку. Під час гри, запропонуйте малюку назвати кольори та відтінки які він бачить на латочках.          

Дидактическая игра с прищепками "ВЕСЕННИЕ ЗАПЛАТКИ"

 Продолжаю делиться материалами в рамках активной темы блога "Весна", представляю дидактическую игру с прищепками - "Весенние заплатки".

Эта красочная игра поможет вашему ребёнку:
  • развить сенсорные способности и восприятие;
  • развить внимание, наблюдательность и усидчивость;
  • развить мелкую моторику руки.
Правила игры: Вырезать карточки с заплатками и фрагментами заплаток. Задача ребёнка - рассмотреть внимательно узоры и найти нужную часть (фрагмент) заплатки, прикрепить к ней прищепку. В процессе игры, попросите малыша назвать цвета и оттенки, которые могут иметь эти изображения.           

воскресенье, 24 марта 2024 г.

КАРТОТЕКА ІГОР ТА ВПРАВ ДЛЯ РОЗВИТКУ СЛУХОВОГО СПРИЙНЯТТЯ

 Продовжую наповнення рубрики "Інклюзія" на сайті. Презентую вихователям і педагогам нову збірку матеріалу для розвитку слухового сприйняття довкілля та ознайомлення із ним дітей дошкільного та молодшого шкільного віку, а саме: удосконалення слухового сприйняття, музичного та фонематичного слуху, уваги дитини, розвиток звукової культури, зокрема вміння дітей зосереджуватися на тому чи іншому звукові. В цьому пості друга збірка з цієї серії Картотека дидактичних ігор та вправ для розвитку слухового сприйняття. 

    Метою створення картотеки є:
-  активізація розумових процесів дітей;
- розвивати слухове сприйняття дітей, навчити їх уважно слухати і розуміти зміст почутого, розрізняти близькі за звучанням слова і словосполучення; 
- вчити дітей прислухатися, спостерігати за мовленням та концентрувати увагу на почутих слові чи вислові;
- вчити розуміти та засвоювати відповідні слухові поняття (швидкість мовлення, темп вимови слів і фраз), регулювати гучність власного голосу та швидкість вимови;
- розвивати музичний слух;
допомога спеціалістам в роботі з дітьми з ООП.

    Картотеку рекомендовано використовувати під час групових та індивідуальних занять, ранкових зустрічей, в коррекційній роботі.

Сенсорна гра на кольоросприйняття "КОЛЬОРИ ТА ПАЛІТРИ. ВЕСНА"

 В межах активної теми блогу "Весна", пропоную сенсорну гру для розвитку кольоросприйняття - "Кольори та палітри. Весна".

Ця яскрава гра допоможе вашій дитині:
  • познайомитись з кольорами та відтінками;
  • розвинути увагу, спостережливість та посидючисть;
  • розвинути дрібну моторику руки.
Правила гри: Вирізати малюнки на картки "малюнок-палітра", отримаєте картки з малюнками кольорів (палітри) та картки із зображеннями весни. Завдання дитини - знайти потрібну частину картки-палітри з кольоровими відтінками та прикласти її до картки із зображенням весни. Під час гри, запропонуйте малюку назвати кольори та відтінки які він бачить на палітрі.          

Сенсорная игра для цветовосприятия "ЦВЕТА И ПАЛИТРЫ. ВЕСНА"

 В рамках активной темы блога "Весна", представляю сенсорную игру на развитие цветовосприятия - "Цвета и палитры. Весна".

Эта красочная игра поможет вашему ребёнку:
  • познакомиться с цветами и оттенками;
  • развить внимание, наблюдательность и усидчивость;
  • развить мелкую моторику руки.
Правила игры: Вырезать картинки на карточки "картинка-палитра", получаете карточки с картинками весны и карточки с палитрами (цвета и оттенки). Задача ребёнка - найти нужную часть карточки-палитры с цветовыми оттенками и приложить её к карточке с изображением весны. В процессе игры, попросите малыша назвать цвета и оттенки, которые могут иметь эти изображения.           

пятница, 8 марта 2024 г.

Картотека ДИДАКТИЧНІ ІГРИ "ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК" Старший дошкільний вік

 Картотека дидактичних ігор для раннього та молодшого віку тут >>>>> 

Картотека дидактичних ігор для середнього віку тут >>>>>

Продовжую публікацію нової серії збірок матеріалу з формування  у  дошкільників  художньо-естетичних уявлень як однієї  із  важливих сфер  життя людини. Важливо ще з раннього дитинства сформувати у кожної дитини естетичне сприйняття, уміння помічати красу навколишнього світу, закласти основи художнього смаку. В цьому пості третя збірка з цієї серії Картотека дидактичних ігор "Художньо-естетичний розвиток" для груп дітей старшого дошкільного віку
    Метою створення картотеки дидактичних ігор є:
-  розвиток у дітей естетичного сприйняття, уміння помічати красиве в навколишньому середовищі, закласти основи художнього смаку;
- виховання звичку збагачувати елементами краси побут, природувзаємини з однолітками, дорослими;
- ознайомлення дітей із різними видами та жанрами бразотворчого мистецтва: живописом (пейзаж, портрет, натюрморт, казковий, побутовий, анімалістичний), графікою, скульптурою та декоративно-прикладним мистецтвом, розвиток здатності сприймати мистецькі твори, виявляти емоційне ставлення до зображеного;
- розвиток здібностей до образотворчої діяльності (чуття кольору, форми, композиції);
- навчання використовувати колір, форму, лінії, пропорції, композицію, різні матеріали (олівці, фарби, фломастери, воскові крейдочки, свічки, глину, пластилін, папір та ін.) як засоби створення виразного художнього образу;
- спонукання дітей до експериментування з фарбами, різними художніми матеріалами;
- використання різних ігрових методів та прийомів (ігрові ситуації, розповіді-малювання з елементами казки, ігри-забави та ін.) для спонукання дітей до творчості.
    Картотеку рекомендовано використовувати під час занять, тематичних тижнів, ранкових зустрічей, гурткової та проєктної діяльності, занять в центрах творчості.

Картотека ДИДАКТИЧНІ ІГРИ "ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК" Середній дошкільний вік

 Картотека дидактичних ігор для раннього та молодшого віку тут >>>>> 

Картотека дидактичних ігор для старшого віку тут >>>>>

Продовжую публікацію нової серії збірок матеріалу з формування  у  дошкільників  художньо-естетичних уявлень як однієї  із  важливих сфер  життя людини. Важливо ще з раннього дитинства сформувати у кожної дитини естетичне сприйняття, уміння помічати красу навколишнього світу, закласти основи художнього смаку. В цьому пості друга збірка з цієї серії Картотека дидактичних ігор "Художньо-естетичний розвиток" для груп дітей середнього дошкільного віку
    Метою створення картотеки дидактичних ігор є:
-  розвиток у дітей естетичного сприйняття, уміння помічати красиве в навколишньому середовищі, закласти основи художнього смаку;
- виховання звичку збагачувати елементами краси побут, природувзаємини з однолітками, дорослими;
- ознайомлення дітей із різними видами та жанрами бразотворчого мистецтва: живописом, графікою та декоративно-прикладним мистецтвом, розвиток здатності сприймати мистецькі твори, виявляти емоційне ставлення до зображеного;
- розвиток здібностей до образотворчої діяльності (чуття кольору, форми, композиції);
- спонукання дітей до експериментування з фарбами, різними художніми матеріалами;
- використання різних ігрових методів та прийомів (ігрові ситуації, розповіді-малювання з елементами казки, ігри-забави та ін.) для спонукання дітей до творчості.
    Картотеку рекомендовано використовувати під час занять, тематичних тижнів, ранкових зустрічей, гурткової та проєктної діяльності, занять в центрах творчості.

Картотека ДИДАКТИЧНІ ІГРИ "ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ РОЗВИТОК" Ранній-Молодший дошкільний вік

 Картотека дидактичних ігор для середнього віку тут >>>>> 

Картотека дидактичних ігор для старшого віку тут >>>>>

Пропоную вихователям та педагогам нову серію збірок матеріалу з формування  у  дошкільників  художньо-естетичних уявлень як однієї  із  важливих сфер  життя людини. Важливо ще з раннього дитинства сформувати у кожної дитини естетичне сприйняття, уміння помічати красу навколишнього світу, закласти основи художнього смаку. В цьому пості перша збірка з цієї серії Картотека дидактичних ігор "Художньо-естетичний розвиток" для груп дітей раннього та молодшого дошкільного віку
    Метою створення картотеки дидактичних ігор є:
-  розвиток у дітей естетичного сприйняття, уміння помічати красиве в навколишньому середовищі, закласти основи художнього смаку;
- виховання звичку збагачувати елементами краси побут, природувзаємини з однолітками, дорослими;
- розвиток здатності сприймати мистецькі твори, виявляти емоційне ставлення до зображеного;
- розвиток здібностей до образотворчої діяльності;
- спонукання дітей до експериментування з фарбами, різними художніми матеріалами;
- використання різних ігрових методів та прийомів (ігрові ситуації, розповіді-малювання з елементами казки, ігри-забави та ін.) для спонукання дітей до творчості.
    Картотеку рекомендовано використовувати під час занять, тематичних тижнів, ранкових зустрічей, гурткової та проєктної діяльності, занять в центрах творчості.

воскресенье, 3 марта 2024 г.

Комплект розвивальних завдань "ВЕСНА". Основи грамоти. Письмо

  Допомагаю батькам і колегам своїми знаннями та вміннями!

Продовжую публікацію нових розвивальних завдань для дітей!

Комплект розвивальних завдань "ВЕСНА". Основи грамоти.Письмо

 Материал на русском языке по этой ссылке >>>>> 

Матеріал містить розвивальні завдання: 

Звук [і]. Літера Іі
Звук [е]. Літера Ее
Звук [м]. Літера Мм
- Скопіюй по клітинкам візерунок. Розмалюй.
Графомоторика
Комплексні завдання для підготовки руки до письма на тему "Весна".
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...