Папка для середнього віку тут >>>>>
Папка для старшого віку тут >>>>>
Презентую вихователям і педагогам нову серію великих збірок матеріалу з розвитку конструктивних умінь дошкільнят, формування культури інженерного мислення як складової STREAM-освіти, творчих здібностей дітей, ознайомлення їх з основами дизайн-діяльності. В цьому пості перша Папка вихователя "Конструювання" для груп дітей раннього та молодшого дошкільного віку. Як спеціаліст, вважаю, що така папка має бути обов'язковою в арсеналі педагога відповідної вікової групи дітей дошкільного віку! Матеріал буде в нагоді не тільки для роботи вихователя державного, але й приватного садка чи розвиваючого центру. Папка обов'язково знайде своє місце в методичному кабінеті дошкільного закладу.
Особливістю папки є те, що вона містить Конспекти занять з додатками і шаблонами для конструктивних робіт та Альбоми з різних видів конструювання які істотно збагатять заняття, тематичні тижні, проєктну діяльність, гурткову роботу.
Методика конструювання дошкільників представлена в папці передбачає навчання дітей техніці роботи з різноманітними матеріалами:
— ігровий будівельний матеріал;
— папір, картон (+паперопластика);
— природний матеріал (+пісок, сніг);
Зміст папки складає 450 сторінок:
- Конспекти занять з додатками-шаблонами (технологічними картками);
- Альбоми для конструювання (будівельний матеріал, мозаїка, площинний геометричний конструктор);
- Альбоми для конструювання (будівельний матеріал, мозаїка, площинний геометричний конструктор);
- Альбом-посібник (конструювання з паперу);
- Альбом-посібник (конструювання з природного матеріалу);
- Картотеки ігор з конструювання;
- Дидактичні ігри з конструювання (пухнаста мозаїка, великий-маленький, просторові відношення);
- Наочно-демонстраційний матеріал;
- Робота з педагогами (консультації, методичні рекомендації, показники компетентності, бібліографічний покажчик);
- Робота з батьками (анкети, консультації, пам'ятки, рекомендації);
До кожного розділу папки додаються оформлені титулки + титулка на папку.
Комментариев нет:
Отправить комментарий